torsdag 30 oktober 2014

Stressigt men redo för Halloween.

Idag har jag stressat massor! Ligger efter med städning, tvättvikning, matplanering, betala räkningar, hinner inte träna, m.m...och Mattias kostym att sy och min att sy in... Blä!! Och på det dåligt samvete för barnen. Varit en retlig stressad mamma känner jag, jag som var sugen på att hinna pyssla med dem idag... 

Det är iallafall pyntat och roligt inför Halloween här hemma nu. Mattias och barnen pyntade ju igår. 

 Jag hann sy klart Ms kostym idag, och min ska jag fixa klart imorgon. Blir också lite matfix imorgon. Så hinner nog inte pyssla då heller... M städade idag iallafall det han hann. 
Han handlade på hemvägen, bla. ca. 2,5 kg godis!! Brukar vara en del trick or treatare häromkring så vi har laddat. 

Nåt annat han kom hem med var denna huva/mask till mig =D  Hehe den blir bra i vinter när man promenerar i yrsnö och allsköns skitväder. Men jag kommer väl ge nån hjärtsnörp istället, hahahaha!


Betalat räkningarna ikväll efter träning och dusch...drog ut på tiden så nu blir det sent i säng igen. =( 
Godnatt och tack för mig, ha en härlig Halloween om jag inte hinner kika in här imorgon! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...