måndag 5 augusti 2013

Vänbesök och jäkligheter!

HÄJ!!

Jag fortsätter med små syprojekt till mig själv, och känner att det är så välgörande och bra för sylusten!! Skitsköj rent ut sagt. Igår blev det en rockabilly-inspirerad knyttopp!

Igår kväll kom min äldsta vän Marianne på besök! Hon har varit runt och äventyrat under semestern och jobbar annars och står i så vi hade inte setts sen april nån gång? Kul att umgås!
Blev lite badande (vattnet var jättevarmt igår, och idag, runt 25 grader!)

Dukade upp en liten festmåltid och satt och babblade.


Och lite korvgrillning blev det också innan natten föll på.


Hon sov kvar, och har varit här stor del av dagen idag med. Lite mer bad har det blivit, och babbel, och hårflätning. ;) Och god frukost.

Stumpetussan testade på anklivet lite, haha!

Dagen har inte bara bjudit på positivt och roligheter, när M var iväg och skulle handla la bilen av, tvärdöd! Tur mina föräldrar kunde skjutsa honom. Så imorgon blir det frakt till verkstad och fix, blir nog dyrt! Vet inte vad som är fel men vi har misstanke!! Så j-la typiskt, morr och massor av svordomar!!!!!!! %(%&#"!#¤/*^?!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, internationella öldagen idag, skål på det!


2 kommentarer:

Catarina sa...

Såå tråkigt med bilar som krånglar!!! Förstår ditt morrande! ;-/

solokatt76 sa...

Usch dumma bilar. ... riktiga pengaslukare. Trist när de pajar... :-(

Annars verkar ni ha haft en mycket fin och rolig sommar! Med mycket bad antar jag då Tiril verkar ha utvecklat ankfötter! !.... ;-) :-D

KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...