fredag 30 augusti 2013

Nya husdjur och fredagsfilm!

Har bara gjort en arbetsvecka, men åh vad härligt att det är ledig helg!! =D Klockan ringde 5 imorse, var knappt vid medvetande innan jag hinkat 2 koppar kaffe.
Idag fick Kiron för första gången hämtas av nån annan än oss, han följde nämligen med en kompis hem efter förskoleklassen! =) Stort!
 
Jag och Tiril myste på och grejade när vi kommit hem. Mattias plockade upp Kiron på väg hem, och de for och köpte fiskar till vårt startklara akvarium! Eller, vårt, jag har inte varit med i planerna och har sagt att jag inte vill sköta nåt akvarium, så det är makens antar jag. ;)
 

 
Efter middagen blev det en massa plock och fix, lite fredagsmys för barnen innan de äntligen kom i säng. Nu ska jag och Mattias se lite ryyyysare!

Imorgon blir det bytardag, och sen ska jag lämna familjen lite för egna äventyr, återkommer om det! ;) Ha en underbar helg!

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Ahhh..akvariumet blev ju fina fisken ;) Hoppas Kiron och pappan blev nöjda!

Egen äventyr? Det låter spännande! Väntar med spänning..... =)

Anonym sa...

Fint med akvarium=)! ska själv fixa i ordning mitt. Dan har inte fixat fiskar på två år så nu får jag ta över det hihi.

kul att du ska iväg på eget äventyr. *nyfiken* på vad;-)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...