fredag 23 augusti 2013

Skoköp och Just Dance!

 
 
Fredag!! Idag har vi bla. målat, lämnat saker till barnloppisen, köpt present och varit och köpt nya skor till Kiron då han igår började klaga på att de gamla var trånga...
Och nu ikväll roar jag och maken oss med "Just Dance 4" som vi hyrde från sambiblioteket till Wii, så jäkla roligt!! Finns både workouts och "vanlig" dans där, så jag körde först ett workout-pass och sen har vi dansat på, de vanliga danserna är ju också ofta grymt jobbiga! Detta spel vill jag ha!
 
Bla. denna har M kört, haha!!!
 

Och jag har skakat mina lurviga till bla. den här... =D
Nej, nu tar vi en dans till! Shake it!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Jaha ja . Vilket roligt spel! Vi använder oss så sällan av vårat wii men det där vore ju kanske kul att prova!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...