onsdag 10 oktober 2012

Loppisfynd igen, höstdekoration och planeringsdag.

Jahapp idag hela långa dagen har vi haft planeringsdag med jobbet. Höll till på Björkudden, där jag aldrig varit förr, var jättefint där! Och supergod mat fick vi också, den möraste rostbiff du kan tänka dig. =)
Hela dagen var faktiskt trevlig, lärde känna mina arbetskamrater lite bättre, och även chefen och en av våra sjuksystrar. =) Prat, diskussioner, uppgifter, och roliga lekar för "teambuilding". Var ett livligt kacklande bitvis men jag tycker vi var riktigt bra på att samarbeta. Alla var inte helt självklart i de roller de lätt tar på jobbet.

Igår var jag ledig och då tog vi en loppisrunda. Blev både Lagerboden och Erikshjälpen, och bytet blev bla. Cars-gardiner (sy om/av), en zinkljuslykta, en stor silverbricka, flera meter spets, en stor korg för mina sysaker och en söt trähylla för post, reklam och nycklar (ska pimpa den).

Höstpysslade lite, vi har en fiskskål stående som jag tänkt göra nåt med. Lite fina löv, lite porslinspumpor, lite zink och spets så blev den såhär fin. =)


Jahapp nu ska jag gå och sova, tidigt jobb imorgon.
 Något att förhoppningsvis snart se fram emot är iallafall att vi planerar att boka en Helsingforskryssning med barnen mycket snart, tror det skulle vara jättekul. Finns ju mycket roligt på båtarna för barnen, och skönt att bara komma iväg, precis vad vi behöver i höstmörkret!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...