måndag 10 september 2012

Det finaste vi har, vacker tid och middagsbesök.

Nu har jag jobbat klart jobbhelgen. Är trött då det blivit lite och dålig sömn i helgen! Men nu sitter jag och Mattias och ser på Men in Black 3 iallafall.  Haft en mysig dag.

Här är det finaste vi någonsin skapat, våra älskade 2!
 Tidigt imorse strax innan vi gick genom dörren till dagis. Kiron hade glömt glasögonen och vi med, haha märks att man inte är van än... Men de hämtades strax!
Trots att jag verkligen ÄLSKAR sommaren och sörjer att den är slut så tycker jag det är så fint ute nu. Löven blir gula och luften luktar så friskt! Är riktigt mysigt på morgonpromenaden till jobbet då det inte är så många andra människor ute heller.
Här sista rosen från vår buske för i år...=) Astrid Lindgren-ros.

Vi fick trevligt besök av min bror, Kikki och Robin på eftermiddagen, de åt middag med oss. Jag hade lagat korvgratäng med makaroner och ostsås, blev riktigt gott. Vi har lånat filmer av dem, så nu har man ännu mer att se, lovely. =)
Go-Robin har i stort sett alltid ett leende på läpparna! 9 månader är han, vad fort det går!
Imorgon ska Kiron ner på öronmottagningen i Sundsvall, vi får se hur det går...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...