lördag 29 september 2012

Bytardag i Säbrå!

Ja så var Lördagen snart slut, dax för mig och maken att mysa med film, ska se ""My Soul to Take" =) Se trailer här.
=)
 
Klev upp ganska tidigt imorse, blev då ingen sovmorgon iallafall. Efter frukost skjutsade familjen ut mig till Säbrå (där vi gifte oss, ;o)) för bytardag.
Var inte så mycket speciellt vi sökte, pyjamasar och strumpbyxor typ...
Bytet jag kom hem med blev detta: Fr. vänster. 2 tygbitar o 1 gardin med Bamsemotiv. 2 st beigebruna byxor, 1 par svarta jeans. 1 svart polotröja, 1 par grå långkalsonger, 1 svart döskalletröja och 1 Batman-pyjamas (onepiecemodell) till Kiron. 1 svart tröja med hjärtan, 1 par bruna manchesterbyxor, 1 lila festklänning, och 2 rosa/vita nattlinnen till Tiril. Och ett par röda galonvantar från POP, stl. 3 så är inte riktigt säker på vem de passar än. =)
Dessutom en bodysuit/pyjamas rödblåvit till lill-Robin, 2 DVDs "Toy Story" och "Sammys Äventyr" (julklappar), 1 Stina Wirsén-bok och 6 st PC-spel. Nöjd! 300 kr gick kalaset på.
 
Mattias hämtade under tiden upp denna tramp-maskin som vi köpt via facebook. Han behöver ju träna upp sitt knä, ska prova lite försiktigt. =) Och jag kan ju gärna använda den jag med!
 
Ser ut som om det blir en hel del filmer i tomtens säck till barnen i år!
 
Dagens middag var stek på fransyska med äpple, till det klyftpotatis och morotsstänger i ugn, och steksås. Mums!
Nej nu ska jag se film! Gårdagens "Dark Shadows" var förresten att rekommendera ;o)  Ha en fin lördagskväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...