söndag 1 juli 2012

Semester!

NU är det officiellt, jag har semester! Planerar att spendera en hel del tid såhär...
Nu de första 2 veckorna lär det väl bli en del stress inför bröllopet, men just nu känner jag ändå att det mesta är under kontroll, inte så sönderstressad med andra ord. ;o)
När jag vaknade var huset tomt, M och barnen hade åkt ut till Ms bror Mats och tjejen Hanna i Nora, deras stuga. Där har de badat och åkt båt. =)
Semesterns första timmar, sen jag sovit klart förstås, har spenderats i uterummet där jag läste klart en Sandemo-bok, "Är du den skyldige?", fristående. Läst den förr, är nog bara några få böcker av henne jag inte läst.. Snabblästa och fängslande är hennes böcker alltid. Perfekt i sommar! Och nu har jag beställt hem de resterande 5 delarna av hennes serie "Blåljus", totalt 6 delar, så min semesterläsning är kirrad.
Nu ska jag ta en liten svängom med dammsugaren, och sen ska vi gå ner på Matfesten Härnösand och äta middag, fira in semestern litegrann. =)

Undrar lite vad jag skrivit om för speciellt i fredags när jag har haft 187 besökare idag??
Haha höll på smälla av när jag kollade statistiken vad folk sökt på för att komma till min blogg och där fanns med "för stor för profil kondomen" ???!!!!! Kan aldrig minnas att jag någonsin skrivit om något liknande det, hahahahaha!!! Då har ni kommit fel! ;o)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...