lördag 21 juli 2012

1 vecka som makar...

Idag var det en vecka sen bröllopet...Oj vad fort det går. Jag har försökt hinna med att skriva ner allt i min dagbok, men är inte färdig än, blir en halv roman...
Vi har idag mest softat i solen...eller nja M har faktiskt klippt gräset som var ängs-långt, och jag har fotat lite grejer till salu, men annars så. Vi har också haft snabbt fikabesök av mina föräldrar och jag fick lite fler välkomna bröllopsbilder. Men jag vill se Linneas också, och då får ni ser fler bilder!!

Vi firade ikväll med att inviga vinglasen vi fick,
 och besticken som vi också fick...=) Jag lagade skinkstek och till det blev det god sås, färskpotatis, vattenmelon och kokta grönsaker...Barnen åt som hästar!



Våra bröllopskläder hänger fortfarande framme som smycken, går och tittar på dem ibland och önskar man kunde uppleva dagen igen. =)
Nu sitter vi i uterummet och har det mysigt...jag ska läsa litegrann, läsandet har ju kommit lite i skymundan senaste 2 veckorna om man säger så...;o) Men myser till Sandemo när jag hinner!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Grattis till er första vecka som gifta!!

Är det inte sjukt egentligen att förberedelsen för bröllop är så himla långa och massa jobb och sen vips så har man varit gift en vecka! =)

Älskar verkligen bilderna från erat bröllop. Förutom att brudparet ser kanonfina ut så är det precis "mina" färger. Och alla smådetaljer som ni lagt ner på olika grejer!! Jättefint! Jag förstår att du är sjukt nöjd och fortfarande går och drömmer dig tillbaka!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...