tisdag 19 februari 2019

Helg 9-10 Februrari.

Hej hej! Jag har börjat två nya kurser samtidigt i skolan, och såhär i början blev det lite ledig tid utan hemuppgifter så jag har det jag gör hemma just nu. Rensar massor.  Ägnar också lite tid åt bloggen. ;) 
Känns skönt att solen börjar komma tillbaka och det går mot ljusare tider, det behöver jag verkligen. Mycket nu... 

Förra helgen 9-10/2 var ju inte bara kalas och födelsedag. Lite mystid med barnen... 

Kiron fick köra Hulken för första gången, så stolt! 


På lördagkvällen hade vi bokat in tapas, var jag som blev så sugen på det. Såå gott! 



Sen mello med kidsen. Tycker verkligen det varit ännu sämre utbud än vanligt i år. Men man kikar ju lite lätt iallafall. ;) 

På söndagen for vi ut till Vårdkasbacken på eftermiddagen, för bob-åkning och grill! Solen kikade fram då och då, plusgrader och tö! =) En härlig dag. 





Nu åker ju inte nån av oss Magnussons slalom men det har verkligen inte varit lång säsong i år. Nu tinar det med väldig fart men åkarna kanske hinner med lite till. Vecka 10 är det sportlov, jag har tre dagar nere i skolan då och Mattias jobbar som vanligt men barnen ska få vara hos släkt så de blir lediga iallafall. Skönt det! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...