måndag 5 februari 2018

Jobbhelg med god mat, mello och stackars insnöade stuga!

På lördag när jag vaknade upp efter jobbnatten vankades gomat, egna Högrevsburgare med goda tillbehör, och trevligt umgänge med familjen Horn, man får mysa till det även på jobbhelg! =)

 
 Resten av gänget bänkade sig för Mello medan jag gick på nattjobb, mycket entusiastiska ungar! Hann se första låten och såg sen resten på SVTplay senare. John Lundvik var väl någorlunda, och Sigrid Bernssons var lite kul. Men resten... Herregud, Edward Blom, vad var det!?


 
I söndags medan jag sov och Tiril var i Birsta med Theres och Wilma, for Mattias och Kiron upp till stugan med Samuel och Alvin. Det har ju kommit såna galna mängder snö så vi var lite oroliga för hur det såg ut där...Och herregud vad snö!



De tog itu med att skotta taket, det var tur att de var 2 st! Ett digert jobb! Stackarna var slitna efteråt.



 Ni ser ju bara tjockleken på snötäcket?!




Undrar när man kan åka upp till stugan, jag längtar verkligen!? Med dessa snömängder kanske det inte blir nån vintertripp dit i år som tidigare år. =( Är ju inte direkt lätt att ta sig fram. Älskade stuga vad jag saknar dig, sist var ju i September!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...