söndag 11 februari 2018

Barnfri hotell och spa-weekend!

Helgen den 26-28 Januari checkade vi in på Hotell Södra Berget i Sundsvall, med Theres och Samuel! 



Fredag kvällen bastade vi och bara tog det lugnt, så skönt på en trött fredag!

Hotellet ligger med utsikt över Sundsvall, jättefint. Jag och Mattias har ju sovit här förr, vår bröllopsweekend 2012. Längesen nu... 

Efter en skön sovmorgon på lördag blev det god hotellfrukost! Älska hotellfrukost!

Utsikt från restaurangen...

Sen gick vi på hotellets Spa Maskrosen! Skönt att spaa bort några timmar, speciellt denna årstid. 






Eftersom vi har allergier i sällskapet blev det att åka på stan för Kinamat till sen lunch efter spat. Gott! 

Sen blev det lite vila på rummet innan vi fixade oss. Drinkar och bowling på Strike Club! Jättekul! Mycket folk på lönehelg! Jag var lika halvusel på bowlingen som vanligt jag, haha! 





Goda drinkar (min rosa var Rosa Pantern, väldigt länge sen sist jag drack den!!) och bowlingssnacks till sen "middag", blev perfekt. 

Finns ju massa annat att göra på Strike club också, som laserdome, Prison Island med olika celler, och massa olika spelvarianter. Kul ställe! 

Lyssnade på lite trubadur också innan vi knoppade in, blev ganska tidigt även denna kväll men man blir ju trött av spa! 
En mycket mysig och härlig helg! Tack för sällskapet Theres och Samuel, alltid lika trevligt! Här har Theres skrivit om helgen

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Härligt med vuxenmys och hotell. Så viktigt att man vårdar kärleken!Ser riktigt härligt ut! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...