söndag 28 maj 2017

Mors dag 2017!

 
 Mors dag! Hoppas att alla mammor där ute har haft en fin dag! Årets morsdag känns lite extra speciell tycker jag.
Det här är min älskade mamma Ann-Charlotte. 180 dagar har gått sen en av de värsta dagarna i mitt liv, då vi var nära att mista henne. Det var som att falla ner i ett stort svart hål, hon och pappa är verkligen navet i vår ganska så stora familj. 💞💑 Hon med sina blommor och sin trädgård, goda mat, myskoftor, varma kramar och kärlek och omsorg till alla nära... Mamma är en kämpe och min stora förebild och jag är så tacksam att hon finns kvar denna Mors dag! Jag älskar dig mamma!

Mamma med några ur vår stora familj, sommar 2016. ;) Vi kommer fira henne nån av de kommande dagarna eftersom jag ju jobbar i helgen...

Själv sov jag till 16-tiden och fick sen frukost och paket av mina sötnosar. De hade varit till farmor i Graninge och firat henne under dagen, hon har ju också fyllt år,  så jag har fått sova någorlunda ostört idag.
Till present tycker de jag ska få köpa lite nya kläder, fick presentkort på H&M! Tack mina gullungar!
Varit mulet men varmt idag sen jag klev upp, man blev som lite lurad av molnen men kände hur varmt det var vid 20 när jag gick till jobbet. 3/3! God natt på er!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad fint skrivet om din mamma! <3 Det är nu snart 24 år sedan jag miste min och jag saknar henne fortfarande väldigt mycket. Tur jag fått låna Mathias mamma de senaste 15 åren, hon är min extra mamma. =)
Grattis till dig med (i efterskott) på morsdag! Kram

solokatt76 sa...

Ja usch och fy! Livet är skört ibland. En vän till mig miste precis sin man som är lika gammal (ung) som min man. Så glad att det gick så bra som det gjorde för din mamma och att hon är pigg nu. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...