lördag 4 juli 2015

En datenight och handarbete!

Hej! 
Vilken värme det varit! Varmt idag också men igår var det 35 grader i skuggan! Jag satt inne...brände mig ju i förrgår så pallade inte att vara i solen, sen tycker jag det är FÖÖÖR varmt när man sitter i skuggan och toksvettas ändå. Det ska vara behagligt! 
I helgen sover barnen hos farmor, så igår passade vi på att gå och se "Jurassic World" på bio! Fick inte se den i 3D men den var väldigt bra ändå, spännande rakt igenom! Och i biosalongen var det svalt och skönt. ;)

Efteråt gick vi ner på Skeppet och satte oss där i kvällssolen med utsikt över segelbåtarna och Nybron och drack lite öl och cider. Jättemysigt och såklart var det väldigt mycket folk. Vi blev kvar några timmar, hann också kika in på nyöppnade Kajutan (där festade man mycket i 20-årsåldern!! =P) och på Bittens en sväng innan vi gick hemåt. 

Jag hann göra klart ett pyssel igår. Behövde fler bokmärken då jag läser flera böcker samtidigt.  Hittade ett fint virkmönster hos Bautawitch så det fick det bli. 

Idag ska vi på 80-talsfest! Bror har ju fyllt 30, och han och två andra 30-åringar + en 60-åring har slagit ihop sin fest till en stor! Ska bli kul. Utklädning önskas och såklart klär vi ut oss. Så jag ska fixa mig nu, ville bara lägga ut armbandet jag fixade åt M nyss till hans outfit. 
Ha en fin kväll! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...