måndag 17 november 2014

Byxköp och veckomatsedel v. 47

Hellu! Ännu en ledig dag svischat förbi! =P 

 Jag är i stort behov av nya brallor, då jag sakta men säkert nött sönder mina tre favoritjeans ett par efter det andra.. Känns som om jag använder samma samma hela tiden. 
Var inne på att åka till Birsta i helgen, jag vill helst prova ut innan köp så att säga, när det gäller byxor... Men kom fram till att jag ska vänta till mellandagsrean. Dock, så blev det lite online-köp hos H&M idag iallafall, mest på rea. Mellan 60-149 kr kostade dessa byxor så det var ju inte så farligt eller hur? ;) 




 Blev en kjol också, 50 kr. 

M fick sig också ett nytt par brallor. 

Och sist men inte minst ett sött hårband till Tiril ;) .

Och här är veckans matsedel! Inga extravaganser förutom på lördag då jag känner mig sugen på att testa en ny fläskfilégratäng! Lägger såklart ut receptet sedan om det var gott. ;) 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...