onsdag 25 juni 2014

Framtinade och veckomatsedel v. 26

Hellu!
Idag har det känts som om man tinar fram litegrann. Har varit mer soligt än på nån vecka. =) Imorse åt jag frukosten i solen innan jag gick och la mig efter jobbnatten. Härligt! 

Det blommar både inne och ute! =D 






Vi har varit ute i stort sett hela eftermiddagen (sen jag vaknat och hämtat barnen då ;)), inte riktigt varmt men ändå skönt att få lite sol! 

Grillade hamburgare ute...

Sent omsider men här är veckomatsedeln för v. 26! Men vi har redan avvikit från den, bytte hamburgare till idag och sill till imorgon (inte för att det spelar nån roll, haha! )

Jag och barnen har ledigt imorgon, så härligt! 5 arbetsnätter kvar... Och M  har bara två arbetsdagar kvar. 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...