måndag 15 januari 2018

Första dagarna av 2018.

Hej på er! Nu har alla rutiner rullat igång igen med full fart, barnen i skola och vi i jobb! Jag har kommit in på en ny kurs här i Januari, och det känns bra. Jag hann inte med den förra jag skulle läst i höst utan fick ge upp där. 
Mattias har idag fått goda nyheter på jobbet, äntligen händer nåt! 

Årets första dagar såg ut som såhär. ;) 
Vi har firat Theres på nyårsdagen...

Vi har äntligen varit på bio med Mats och Hanna, vi såg Star Wars The Last Jedi. Har ju sett alla tre senaste Star Wars på bio med dem. ;) 


Det har börjat gå mot ljusare tider tack och lov, men vi har haft svinkallt med runt -20 grader varvat med massor av snö!



Jag har haft månatlig och vinterdepp men skämt bort mig själv så gott jag kan. ;)

Den 10e började barnen i skolan igen! Var både efterlängtat och tråkigt tyckte de. 

Och jag har fortsatt med träningen in på 2018, här ville tjejerna också dansa. Sötnosar. 

Nä nu har det varit dålig uppdatering igen, jag skriver iallafall när jag hinner. Pöss på er! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...