fredag 18 februari 2011

Helg! Funderingar över morgondagen, fredagsmys och härm-unge!

Helgen är här, woohoo! =)

Våra två kommande helger har vi bokade, då det imorgon är Ia och Daniels bröllop och Albins dop, och nästa helg fyller min pappa 60 år. Så en del kul väntar.


Jag hoppas det ska gå bra imorgon att ha barnen med hela kvällen, det blir ingen "dans-fest" efter bröllopet utan endast middag, så det väntas inte bli så sent, kanske kring 22...Men vet också att båda barnen är ganska rutin-bundna så jag velar fram och tillbaka, speciellt Kiron mår bäst av att komma i säng i vanlig tid på kvällen...Tiril hoppas jag ska kunna somna i vagnen, värre med Kiron, tror jag. Men jag tror också han kan ha rätt kul om han får vara med på det mesta och det blir fler barn där....Jaja vi får ta det som det blir.


Kiron sitter nu och har lite fredagsmys med "moffakrokar" och Pippi Långstrump. =)
När M kommit hem från jobbet och handlingen ska vi äta grillkorv och strips, och ikväll blir det som vanligt Let´s Dance.


Så fort Tiril ser katten nuförtiden så brister hon ut i långa "Baaaaaau!!!" (=Mjau) Så söt!
Hon voffar också, härmar oss. =) Överhuvudtaget så härmar hon mycket nu.

Ha en härlig fredag! Nu måste jag nog byta blöja på Tiril här, luktar något helt annat än rosor....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...